Saturday, January 05, 2008

Turning THREE and COUNTING

I made my first entry here way back June 4, 2005 - 2 years, 7 months and 1 day ago. :) I was then a starting College student. Kulasa in the making pa lang ako that time kasi magsisimula pa lang noon ang school. I have expressed a lot of things here in my blog - love issues, academics, friends, and even politics. Nene pa nga ako noon, hahaha, pero ngayon, nagdadalaga na, marami na rin akong natutunan, lalo na ang pagbangon sa pagkakadapa :) I guess, my biggest improvement when it comes to learning was about love. I've learned to accept things, give up, then smile again. I knew nobody could remedy this pain other than my very self. Well, at this point, I just came from a heartache, well, not really came, but in the process of moving on- that's the correct phrase to say. I would be a hyprocrite if I didn't say that I still have feelings for that guy, I still love him, forgetting him in a hurry would be impossible because forgetting and moving on would take time.

Another thing, from a Scholastican, I would be graduating soon as a La Sallian. I was able to transfer to my dream school. I won't deny that La Salle, was really my dream school. Transferring to La Salle-Main was the biggest decision I have ever made! I took the risk of not enrolling for the second semester of my first year in St. Scholastica's College, I stopped for 2 months because of that, and luckily, I passed the exam and was able to be, finally, a La Sallian.

Hopefully, in October, I would be marching in CCP and in wherever we need to march for graduation :) . Sana, makatapos na ako! Hello REAL WORLD na ang drama. Siyempre, malamang na maninibago na naman ako, dahil siyempre, hindi naman eskwelahan ang papasukan ko, maaaring kumpanya or isang government agency kagaya ng DFA, kung mapagdedesisyunan kong pasukin ang mundo ng pagiging Cultural Attache.

Sa almost three years ng pagbblog ko - Cheers! Sa akin at sa mga matiyagang nagbabasa. Hahaha. Marami pa akong ilalagay dito, minsan nga lang, hindi ko nagagawang magblog dahil masyadong abala sa school, pero, inuupdate ko pa rin naman paminsan.

Kaya, ngayon, hanggang dito na lang muna, kailangan ko ng matulog dahil umaga na. Gagawa pa ako ng thesis :)

ciao!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

My Open Notebook Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos